סדנאות בנושא תיאטרון

מגוון סדנאות תיאטרון - חד פעמיות וגם כחלק מתהליך מתמשך. לימוד של שפת התיאטרון ככלי מעצים, מגבש ומקדם. עבודה משותפת כהכנה לקראת אירוע מסויים בבית הספר. (טקס, מסיבת סיום וכד')

טקסים

ההתייחסות לטקסים ולמועדים השונים במהלך השנה, יוצרת מתח בין הרצון להעלות מופע מקצועי ואמנותי לבין התהליך החינוכי שצריך ללוות את שלבי העבודה. מנסיוני, בהחלט ניתן לשלב בין הדברים בלי לפגוע במקום האמנותי ובמקום המקצועי.

מסיבות ומופעי סוף שנה

העלאת מופע בסוף השנה היא בחירה אחת מתוך מגוון רחב של אפשרויות בהן ניתן לציין את האירוע. כדאי להתאים את המבנה והתוכן להרכב התלמידים, להביא לשינוי וריענון המסיבות ובכלל לעבוד בשיתוף פעולה עם הצוות החינוכי המלווה. אני מציעה תוכנית המותאמת אישית ובנויה במיוחד עבורכם.

ערבי הורים ותלמידים

במהלך שנת הלימודים מתקיימת פעילות להורים ולתלמידים אחרי שעות הלימודים. אני מציעה פעילות משותפת בסדנאות יצירה, שיח ומשחק עם מופע מותאם לנושא. יש אפשרות להגיע לפעילות שלמה, כך שהעול לא נופל על צוות בית הספר.

מופעים לחדרי מורים

מופע לצוותי ההוראה ביסודי ובתיכון. מופע מלא הומור בשיתוף הקהל. מתאים לפתיחה או/ו לסיכום שנה, לימי הערכות ולערבי צוות. להרמת המורל, הגיבוש והחיבור של הצוות. ערב חוויתי שמורכב מסיטואציות אמיתיות מתוך עולם ההוראה, בית הספר, התלמידים, ההורים ומה שבניהם. המופע מאפשר רגע של עצירה ומנוחה בעשייה הבלתי פוסקת. עצירה מלאה בהומור, צחוק והנאה. אורך המופע כשעה.

שיעור חופשי - סדנאות למורים

העבודה החינוכית היא אחת העבודות היותר שוחקות בשוק העבודה. סדנא בת חמישה מפגשים שמטרתה להעצים את המורה כמחנך, לתת לו כח וטעינה בעבודתו החינוכית מול התלמידים. שימוש בדרמה ככלי עזר לשדרוג ההוראה. שילוב של משחוק בתוך הלמידה ושימוש בשפה ובמושגים מעולם התיאטרון כחיזוק וכשיפור טכניקת ההוראה והשיעורים בכיתה. ניתן לשלב כחלק ממערך ההשתלמויות.

ערב אימהות ובנות

מופע מיוחד וחוויתי שמעלה סיטואציות מהחיים ומעודד שיח וקרבה בין האימהות לבנות.